سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 خبر داد:

زیرساختها و خط کشی معابر و علائم ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در منطقه 10 گفت: زیر ساختها و خط کشی معابر و علائم ترافیکی در منطقه تقویت و نوسازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید رضا تربت‌جو معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به تقویت و نوسازی ساختها و معابر و علائم ترافیکی اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح کمپین اسمان آبی و زمین پاک مسائل زیرساختی و ترافیک پیگیری می‌شود و بر اساس این بررسی علائم ترافیکی و تابلوها و نوسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیتها از 6 ماهه دوم سال جاری آغاز شده است و فقط مختص به طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک نیست اما روند اجرای آنها در این کمپین سرعت بیشتری گرفته است تصریح کرد: از 6 ماهه دوم سال تاکنون اقدامات گسترده‌ای را در رفع نیازهای ترافیک منطقه و نوسازی آن انجام داده‌ایم که بخش اصلی آن در محورهای اصلی منطقه که پر رفت و آمد هستند انجام شده و همچنان ادامه دارد.

تربت‌جو نوسازی زیرساختها شهری منطقه با توجه به حجم بالای بافت فرسوده مهم برشمرد و در ادامه افزود: بهبود وضع خط‌ کشی‌های عابرپیاده تا 20 درصد رفع نیازهای علائم ترافیکی تا 40 درصد پیوستگی گذرگاه عابر پیاده تا 30 درصد جانمایی برای دسترس ایمن به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی تا 30 درصد هوشمند سازی راهنمایی و رانندگی تا 20 درصد انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به تاثیر ترمیم خط کشی معابر با نصب علائم ترافیک در سلامت هوای شهر گفت: همین علائم ساده اما کاربردی گاهی می‌تواند از انتخاب اشتباه میسرو اتلاف وقت رانندگان و سوخت جلوگیری کند به ویژه مناطقی مانند منطقه 10 که خودروها به دلیل عرض کم و یکطرفه بودن بر گاهی به ناچار بخش قابل توجهی از سوخت خود را در ترافیک می‌سوزانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.