سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معینی: با افکار متصل و موثر می‌توان شاهد آینده درخشان در فوتبال بود

سرپرست کمیته جوانان و عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در سمینار یک روز مسئولان آموزش استان‌ها حضور یافت و دقایقی را برای حاضرین صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریدون معینی،سرپرست کمیته جوانان در جمع مسئولان آموزش استانها گفت: با طرح فراگیر استعدادیابی در مناطق 9 گانه در رده‌های سنی پایه می توان بستر رشد و موفقیت را برای فوتبال ایجاد کرد. مسئولین آموزش و مربیان با افکاری که دارند می توانند به ما کمک کنند و با ارائه طرح و ایده های جدید خود کمیته آموزش فدراسیون فوتبال را در رساتای اجرای برنامه های آموزشی و طرح های موختلف کمک کنند.

وی افزود: کمیته آموزش و مسئولان آموزشی استانها مانند بافت متصلی هستند که با افکار متصل و موثر خود در راستای هر چه بهتر بودن اجرای طرح استعدادیابی، آموزشی و مربیگری کمک بسزایی خواهند کردند. ما با استفاده از ایده ها و اطلاعات یکدیگر می توانیم آینده فوتبال را درخشان تر کنیم و این امر زمانی اتفاق می افتد که ابتدا استعدادیابی دقیقی داشته باشیم،مربیان خوبی را تربیت کنیم و آموزش صحیحی برای بازیکنان مستعد در نظر بگیریم تا بازیکنان رشد و نمو داشته باشند و عملکرد موفقی به ثبت برسانیم.

معینی در پایان گفت: امیدوارم با همکاری و اجرای آموزش صحیح در میان بازیکنان، شاهد فراهم شدن بستر موفقیت در فوتبال پایه و سپس ملی باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.