سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظاميان رژيم آل خليفه يکی از علمای بحرين را ضرب و شتم کردند

نظامیان بحرینی شب گذشته یکی از علمای بحرین را در جریان تظاهرات تظاهراتی در منطقه سنابس ضرب و شتم کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه خبری مرآت البحرین در گزارشی نوشت، بخش آزادیهای دینی در دیده‌بان حقوق بشر بحرین اعلام کرد افراد وابسته به وزارت کشور بحرین دیشب شیخ علی بن احمد الجد حفصی از علمای بحرین را در تظاهرات در منطقه سنابس ضرب و شتم کردند. 

این مرکز اعلام کرد حمله به این روحانی بحرینی در چارچوب حمله روشمند و مداوم به علمای دینی مذهب جعفری در بحرین صورت می‌گیرد و گزارشهای موثق نشان می‌دهد در حق علما به سبب پیشینه دینی و مذهبی موارد نقض گسترده‌ای روا می‌شود. 

دیده‌بان حقوق بشر بحرین تصریح کرد گسترش تنفر طائفه‌ای در سازمانهای رسمی بحرین به درمان ریشه‌ای نیاز دارد زیرا تنفر طائفه‌ای از عواطف منفی به حد اقدامات مغرضانه در برخی نهادهای رسمی رسیده است و بر اساس آن با شهروندان شیعه با تبعیض و بدرفتاری و سرکوب برخورد می‌شود. 

این مرکز درخواست کرد درباره حمله به این روحانی بحرینی تحقیقات فوری آغاز و عاملان حمله به وی در سازمانهای امنیتی مجازات شوند.

از سوی دیگر معترضان بحرینی  روز گذشته در دو منطقه الدیه و المصلی تظاهرات مسالمت آمیز در محکومیت بازداشت شیخ  "علی سلمان" برگزار کردند، تظاهرکنندگان تصاویر شیخ  سلمان را به دست گرفته بودند و شعارهایی مبنی بر صرف نظر نکردن از مطالبه حقوق خود سر می دادند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.