سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات تیروکمان مرکزی: من شاهد تهدید روایی بودم/ اختلافات خانوادگی است

رئیس هیات تیروکمان مرکزی با تایید صحبت های روایی رئیس هیات کهگیلویه و بویر احمد در مورد تهدید به مرگ خود گفت: مشخص نشد این تهدید از سوی چه کسانی بوده است.

غلامعباس حاجی آبادی رئیس هیات تیروکمان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد حواشی مجمع سالیانه تیروکمان توضیح داد: من در زمان تماسی که با روایی گرفته شد، کنار وی حضور داشتم و حتی شب همان روز قضیه را به شجاعی رئیس فدراسیون گفتم. شجاعی هم تاکید کرد که این جریان از طرف فدراسیون نبود و احتمال دارد به خاطر خراب کردن کار ما پیش آمده باشد.

وی ادامه داد: در هر حال معلوم نیست که تماس از طرف چه کسی است. در رأس ماجراها پورکریمی و روایی قرار دارند که مدتی هم مشکلاتی با فدراسیون داشتند اما این مشکلات حل شد.

حاجی آبادی هم نامه 15 نفر به وزارت ورزش را تایید کرد و گفت: چند استان به خاطر اینکه مجمع زودتر برگزار شود به وزارت ورزش نامه نوشتند. قطعا شجاعی هم از این موضوع ناراحت می شود اما تمام این مسائل، اختلافات خانوادگی است و نباید به آن دامن زد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۳۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
جناب حاجی آبادی مشکل این استانها به دلیل بی عدالتی تهدید و مسائلی است که شجاعی برای آنها درست کرده شما که حضور داشتی تهدید شده پس چرا ساکت ماندین