سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار "صالحی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره نقش رهبری در توسعه امنیت ملی مطرح کرد

تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در اتخاذ مواضع دقیق

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرماندهی معظم کل قوا با تمهیدات خود و با تدابیر و اقداماتی که انجام می‌دهند در مواضع مختلف با تدبیر و راهبردها و نظارت دقیق، اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

 
سردار "حسین صالحی‌اصل" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره نقش رهبر معظم انقلاب در توسعه امنیت ملی اظهار داشت: ایشان به عنوان شخصی که همه مجموعه نیروهای مسلح و همه قوای کشور از رهنمودهایشان بهره‌مند می‌شوند، نقش‌آفرینی اساسی دارند.
 
وی ادامه داد: فرماندهی معظم کل قوا با تمهیدات خود و با تدابیر و اقداماتی که انجام می‌دهند اعم از انتصاب افراد شایسته و توانمند، اولین نقش را دارند و با اتخاذ مواضع، تدابیر، راهبردها و نظارت دقیق، اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند. 
 
گفتنی است؛  فصلی از قانون اساسی به "رهبری" و وظایف و اختیارات ایشان اشاره دارد که مطالعه این فصل می‌تواند به شناخت هر چه بیشتر توانایی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بیانجامد که یکی از این حوزه‌ها "قدرت دفاعی و نظامی" یا "قدرت بازدارندگی" است که رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در این‌باره ایفای نقش می‌کنند (بیشتر بخوانید). 

انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.