سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرآبادی‌فراهانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

چهاردهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به قم+ برنامه سفر

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از چهاردهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان قم خبر داد و گفت: در مجمع نمایندگان قم مباحثی که باید در حضور هیئت دولت بازگو شود را پیگیری خواهیم کرد.

"احمد امیرآبادی‌فراهانی" نماینده مردم قم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از چهاردهمین سفر استانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به استان قم خبر داد و گفت: هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی خود روز چهارشنبه (6 اسفند ماه) به قم سفر خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: تاکنون دولت در مورد این سفر با نمایندگان قم صحبتی نکرده است و ما نیز در همین ایام بررسی لایحه بودجه سال 94 در مجلس از مسئول سازمان مدیریت برنامه و بودجه در ارتباط با این سفر پرس و جو کرده‌ایم.

امیرآبادی‌فراهانی خاطرنشان کرد: مسلما ما در مجمع نمایندگان قم مباحثی که باید در حضور هیئت دولت بازگو شود را پیگیری خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ رئیس‎جمهور در این سفر بعد از حضور در جمع مردم استان دیداری با مراجع عظام قم، اساتید دانشگاه و طلاب خواهد داشت و همچنین در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت خواهد کرد.

گفتنی است؛ چهاردهمین سفر استانی هیات دولت قرار بود به خراسان شمالی باشد که با تغییر ناگهانی برنامه "قم" در اولویت قرار گرفت. سفری که از آغاز به کار دولت یازدهم به بعد بارها زمزمه انجامش صورت گرفته بود و بعد زمزمه لغوش به گوش می‌رسید، بالاخره نهایی شد اما تاکنون توضیحی درباره علت تغییر در برنامه سفر رئیس‌جمهور عنوان نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.