سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در صحن علنی مجلس:

نمی‌گذاریم خواب صهیونیست‌ها در راه‌اندازی جنگ دینی شعله‌ور شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشتار وحشیانه مسیحیان مصری به دست تفکیری‌ها گفت: نخواهیم گذاشت که خواب صهیونیست‌ها در راه‌اندازی جنگ دینی و مذهبی شعله‌ور شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  که بخشی از ریاست جلسه علنی امروز (28 بهمن ماه) را در نوبت بعدازظهر مجلس برعهده داشت با اشاره به بیانیه روحانیون مجلس در قبال سفاکی‌های تکفیری‌ها اظهار داشت: گروه‌های تفکیری دست ساخته آمریکا و شیوخ منطقه پیرو سفاکی‌های گذشته متأسفانه به کشتار وحشیانه مسیحیان مصری دست زدند و احساس هر انسان مومن و دوستدار بشر را جریحه‌دار کردند.

وی افزود: این نوع کشتارها برخلاف اصول مسلم قرآن و سنت رسول‌الله و سیره علوی است و  تمام مذاهب اسلام عزیز این رفتار را حرام مسلم دانسته و یکپارچه آن را محکوم می‌کنند. 

باهنر در ادامه متذکر شد: امروز کسانی که به این گروه سفاک کمک مادی و آموزشی و تجهیزاتی می‌نمایند باید در دادگاه عادله بین‌المللی پاسخگوی این سفاکی‌ها بوده و منتظر مجازات درخور این خباثت‌ها باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: بنده از طرف خود و تمامی مسئولان عالی مقام نظام جمهوری اسلامی برای چندمین‌بار این قبیل اعمال را محکوم کرده و به یاری خداوند متعال نخواهیم گذاشت که خواب صهیونیست‌ها در راه‌اندازی جنگ دینی و مذهبی شعله‌ور شود و ان‌شاءالله سربازان غیور اسلام و حزب‌الله حق این نامردمی‌ها را کف دست تکفیری‌ها و پشتیبانان آنها قرار خواهند داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.