سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رافع به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهره مندی بیش از 10هزار نفر از خدمات سفرنامه سلامت و امید در سه شهرستان استان بوشهر/ اهدای بیش از 25 هزار متر مرجع زمین توسط خیرین

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از بهره مندی بیش از 10هزار نفر از خدمات سفرنامه سلامت و امید در شهرستان‌های گناوه، شبانکاره و دلوار خبر داد.

فرح ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بهره مندی اهالی استان بوشهر از خدمات سفرنامه سلامت و امید اظهار کرد: سفرنامه سلامت و امید در طول سفر خود به استان بوشهر تاکنون از سه شهرستان گناوه، شبانکاره و دلوار گذر کرده که در این زمینه بیش از 10هزار نفر از هموطنان از خدمات پزشکی نو سلامت بهره مند شدند.

وی با مشارکت خیرین در این سه شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 25هزار متر مربع زمین توسط خیرین شهرستان‌های گناوه، شبانکاره و دلوار اهدا شده و همچنین با مشارکت موثر مسئولان شهری و استانی در اجرای این سفرنامه روبرو بوده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: از جمله دستاوردهای متعدد سفرنامه سلامت و امید می‌توان به ایجاد بحث نشاط و امید در مناطق، آموزش و آگاهی، حساس سازی جامعه نسبت به خود مراقبتی، تشویق مردم برای تشکیل سمن‌های محلی اشاره کرد.

رافع در پایان تصریح کرد: سفرنامه سلامت و امید از تاریخ دوم تا چهارم بهمن ماه به استان کهکیلویه و بویراحمد و از تاریخ پنجم تا هشتم بهمن ماه به استان خوزستان سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رافع ، سفرنامه ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.