سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان حمايت :‌

اجراي طرح ويژه نوروزي نظارت بر بازار كالا از ۱۵ اسفند

معاون سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان از آغاز طرح نظارتي پايش بازار كالا و خدمات - ويژه نوروز ۹۴ از ۱۵ اسفند خبر داد و گفت:‌ تا ۱۵ فروردين بر شبكه توزيع و قيمت ها و كيفيت كالاها، به ويژه كالاهاي پرتقاضا نظارت خواهيم كرد .

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛ مجتبي فراهاني  گفت: در اين طرح 3 هزار بازرس سازمان و همچنين 20 هزار ناظر افتخاري همكاري خواهند كرد.
 
وي همچنين اعلام كرد : در طرح هاي فروش فوق العاده و حراجي ها نظارت جدي داريم و كالاها تا 20 درصد با تخفيف عرضه مي شود كه واحدهاي تحت پوشش اين طرح با پارچه نوشته ها مشخص مي شود و بايد در ديد مشتريان قرار گيرد.
 
فراهاني اظهار داشت : در اين طرح كالاهاي پرتقاضا مانند ميوه و تره بار ، مواد پروتئيني ، محصولات غذايي، كيف و كفش ، شيريني ها و آجيل و خشكبار ، قند و شكر و لبنيات و روغن نباتي مورد نظارت خواهد بود.
 
فراهاني افزود : بر خدمات شركت هاي مسافربري هوايي ، زميني ، دريايي ، ريلي و دفاتر فروش و حمل و نقل درون شهري و برون شهري ، اماكن تفريحي و زيارتي و گردشگري و خشكشويي ها ؛ نظارت ويژه برنامه ريزي شده است.
 
معاون سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان اهداف اين طرح را ايجاد تعادل عرضه و تقاضا ، تنظيم بازار و جلوگيري از تخلف و سوء استفاده از شرايط تقاضاي بازار اعلام كرد.
 
فرهاني گفت : حدود 170 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در سراسر كشور از جمله در تهران ؛ با 21 هزار غرفه برنامه ريزي شده است كه از ششم و تا 15 اسفند به تدريج اغاز بكار خواهد كرد.
 
فراهاني گفت: شهروندان مي توانند براي اطمينان از واحدهاي حراجي و فروش فوق العاده كد اين طرح ( ويژه واحدها) را كه در پارچه نوشته ها مشخص شده است به سامانه 124 ارسال كنند و پاسخ بگيرند.
 
وي تصريح كرد : اين واحدها بايد مجوز از اتحاديه بگيرند و تاكنون 3 هزار واحد در شهر تهران درخواست كرده اند و بايد كالايي باشد كه در حالت عادي و طول سال فروخته مي شود و با همان كيفيت مرغوب و بر اساس برگه هاي فروش معتبر و تحفيف توزيع كنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نظارت ، معتبر ، تهران ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.