سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات خبر داد

اتصال کاربران از طریق نسل‌های جدید تلفن همراه به شبکه ملی اطلاعات

انصاری گفت: همانطور که پیش بینی شده بود در وضعیت کنونی به موازات رشد و توسعه کمی دسترسی پرسرعت یا پهن باند به تدریج کاربران از طریق نسل‌های جدید تلفن همراه به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

مهندس علی اصغر انصاری معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های وزارت ارتباطات افزایش و ارتقای سطح کیفی خدمات است. اظهار داشت: اقداماتی در این زمینه انجام شده که در این خصوص می‌توان به کیفی سازی خدمات از طریق افزایش ظرفیت شبکه و نیز ارتقای فناوری‌های جدید آن اشاره کرد. 

وی همچنین به محلی سازی و بومی نمودن ابزار‌ها؛ خدمات و مهندسی ترافیک داخل شبکه اشاره کرد و افزود: نسبت و موازنه ترافیک داخلی به خارجی یا بین الملل همزمان با افزایش حجم آن به تدریج از ۳۰ درصد وضع موجود به ۸۰ درصد تا دو سال آینده خواهد رسید

وی در پاسخ به این سوال که در جهت فراهم سازی زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات چه کارهایی انجام شده است، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین کارهایی که با توجه به افزایش تعداد کاربران در حوزه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور‌ها و پیمانکاران انجام شده، افزایش ظرفیت‌های مناسب در لایه‌های هسته، تجمیع و شهری است. 

وی خاطرنشان کرد: افزایش روز افزون کاربری‌ها و هم چنین حجم مورد نیاز کاربرد‌ها هم زمان با ظهور نسل‌های جدید تلفن همراه باعث شده تا شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و سایر شرکت‌های دسترسی انجام پروژه‌هایی را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانند ضمن رفع کمبود‌ها، با افزایش ظرفیت خود پاسخگوی تقاضاهای جدید و پیشرو باشند. 

 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.