سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر:

گسترش سرویس‌های خدمات کارت شهروندی در سطح کشور

مدیرعامل شرکت توسعه نوآوری شهر در پی امکان استفاده از کارت شهروندی در متروی تهران، گفت: هم اکنون این امکان برای سیستم حمل و نقل عمومی تعریف شده است، در آینده نزدیک این خدمات گسترده‌تر خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، مهندس قائمیان افزود: برای همه دستگاه‌های کارتخوان(POS) به ویژه در مراکزی که پول خُرد بیشتری در آن‌ها جا به جا می‌شود، امکان استفاده از خدمات کیف پول الکترونیک بانک شهر فراهم شده است.

مسیح قائمیان با اشاره به ویژگی‌های کارت شهروندی به عنوان کیف پول خُرد الکترونیکی بانک شهر اظهار کرد: این کارت، ترکیبی از کارت‌های شتابی بانک‌ها و کارت عادی بانک شهر است که به دلیل ایجاد حافظه در آن، قابلیت اتصال به پوزهایی که خدماتی ویژه برای آنها پیش‌بینی شده است را دارد.

وی افزود: در این کارت‌ها که مشابه کارت‌های شبکه متروست، حافظه‌ای قرار داده شده است که امکان ذخیره پول در آن وجود دارد تا در مراکزی که بیشتر نیاز به استفاده از پول خُرد است، قابل استفاده باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه نوآوری شهر، خاطرنشان کرد: هم اکنون، این کارت شهروندی در متروی تهران، اتوبوس و متروی شیراز و همچنین تاکسی‌های مشهد قابل بهره‌برداری است که به زودی سطح بیشتری از سیستم حمل و نقل عمومی برای آن تعریف خواهد شد.

قائمیان، تصریح کرد: به زودی شهروندان تهرانی می‌توانند از این کارت‌‌‌ها برای استفاده از اتوبوس‌ها نیز بهره‌مند شوند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کارت، آن است که امکان استفاده آن در شهرهای مختلف وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، کارت ، شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.