سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگویی خبرداد:

کمیته های توانبخشی سازمان بهزیستی احیا می شود

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از احیای کمیته های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خبردادو گفت : انتظار داریم با تشکیل این کمیته ها از رسوب معلولین در سازمان بهزیستی جلوگیری نماییم .

یحیی سخنگویی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکیل کمیته های توانبخشی سازمان بهزیستی، اظهار کرد : کمیته های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور پس از سالها احیا می شود.

وی با اشاره به اینکه، این کمیته ها شامل متخصصین توانبخشی هستند که فرد معلول را در بدو ورود مورد ارزیابی قرار می دهند ادامه داد: این کمیته ها مسیر توانبخشی و اهداف آن را برای هر فرد معلول مشخص می کنند و تایین می کنند این افراد چه خدماتی را می بایست دریافت کنند و در چه زمانی به این خدمات نیاز دارند و کی باید از چرخه سازمان خارج شوند.
وی افزود: انتظار داریم به وسیله ی این کمیته ها از رسوب معلولین در سازمان بهزیستی جلوگیری کرده و عدالت لازم را میان معلولین برپا نماییم .

سخنگویی خاطرنشان کرد: در این راستا جلسه ای با متخصین امر برگزار شده و  آیین نامه این کمیته ها نوشته شده  است که در صورت تایید در شورای معاونین آن را به استانها ابلاغ خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.