سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور نژادفلاح برگزار شد

نشست هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور اعضای هیأت مدیره و محمدحسین نژادفلاح برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهدی خواجوند سخنگوی باشگاه گفت: جلسه هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بعدازظهر امروز با حضور جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، دکتر سلیمی و محمد حسین نژاد‌فلاح به منظور هماهنگی بیشتر و بررسی مسائل و امور باشگاه و تیم در دفتر امیررضا خادم برگزار شد.
 
وی افزود: در این نشست، برنامه‌های مدون و کاملی از سوی محمد حسین نژادفلاح، قائم مقام باشگاه ارائه شد. همچنین در جریان این جلسه، برنامه‌های قائم مقام باشگاه برای بازی‌های آسیایی پرسپولیس و مشکلات پیش روی باشگاه و تیم مورد بررسی قرار گرفت.
 
خواجوند در ادامه تصریح کرد: در این جلسه همچنین از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر علی اکبر طاهری نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر اجرایی باشگاه تقدیر و تشکر شد که در برهه‌ای از زمان که مشکلاتی پیش رو بود، ایشان با وجود مشغله کاری زیاد، کمک‌های شایانی را برای روند امور اجرایی تیم و باشگاه انجام دادند.
 
سخنگوی باشگاه خاطرنشان کرد: محمد حسین نژادفلاح در این نشست به عنوان قائم مقام باشگاه نظرات خود را ارائه و از فردا (سه‌شنبه) کارشان را در باشگاه آغاز خواهند کرد.
 
خواجوند در پایان گفت: امیر رضا خادم نیز با توصیه‌های کلان و کلی خود در خصوص امور باشگاه و تیم نظراتی را ارائه دادند و آرزو نمودند تا این برنامه‌ها به سر انجام برسد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.