سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطیفی: من ماندم تا استیلی برگردد/ بازیکنان من با معرفتند و بدون پول بازی می‌کنند

سرمربی تیم راه آهن گفت: مشکلات باشگاه راه‌آهن ریشه‌ای است و با بررسی های سطحی حل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی لطیفی در گفتگو با رادیو درباره وضعیت راه‌آهن اظهار داشت:‌ واقعیت امر این است که در حال حاضر بدشانسی پشت بد شانسی این تیم را تحت تاثیر قرار داده و اگر بخواهیم درباره مشکلات باشگاه راه‌آهن صحبت کنیم. باید به یکی، دو سال گذشته برگردیم چرا که زمان شروع این اتفاقات در آن موقع بود.

وی بیان کرد: ‌در کل قرار بر این بود که باشگاه با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار داشت به صورت حرفه ای به لیگ بیاید و به بازیکن سازی ادامه دهد و در آینده خیلی نزدیک نیز بتواند درآمدزایی داشته باشد اما در حال حاضر این اتفاق رخ نداد و امیدوارم هرچه زودتر از این بحران مالی خارج شویم و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

لطیفی تصریح کرد: ‌درست در زمانی که استیلی در باشگاه راه آهن وجود داشت مبالغی نیز پرداخت می‌شد و تیم مشکل مالی نداشت و بعد باشگاه را به مزایده گذاشتند که البته کسی حاضر به خرید نشد و در کل با مبلغی حدود 10 میلیارد به استیلی داده شد اما این مسئله در جایی به ثبت نرسید و در نهایت سر مربی سابق تیم راه آهن کنار رفت و این باشگاه در اختیار دادستانی قرار گرفت چرا که این باشگاه جزو اموال "ب-ز" به حساب می آمد و با توجه به بدهی وی به وزارت نفت قرار شد که در اختیار این وزارت قرار بگیرد.

سرمربی تیم راه آهن بیان کرد: از آن جایی که با استیلی مثل برادر هستم قبول کردم که سرمربی گری باشگاه راه آهن را بر عهده بگیرم و قرار بر این شد که من بمانم و در صورتی که استیلی برگشت باشگاه از هم پاشیده نباشد و با صحبت بازیکنان نیز من در این تیم ماندنی شدم.

وی عنوان کرد: بعد از رفتن استیلی از باشگاه راه آهن من به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم و قرار بود که قبل از انجام بازی‌ها حداقل درصدی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شود که این امر به خاطر نبود اسپانسر صورت نگرفت اما بازیکنان معرفت به خرج دادند و بدون اینکه یک ریال پول بگیرند به کار خود ادامه دادند و بازی کردند و از طرفی دیگر قرار بود که به تیم‌های دیگری بروم ولی از روی این بازیکنان خجالت کشیدم و به خاطر آن‌ها در باشگاه راه آهن ماندم.

وی افزود: علی رغم باخت‌هایی که در این چند هفته اخیر داشتیم اما توانستیم که عملکرد از خود به اجرا بگذاریم و بازیکنان نیز امیدوار شدند که مشکلات مالی به زودی حل خواهد شد چرا که وجود این مسائل باعث شده که بازیکنان از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار بگیرند اما با  صراحت می‌گویم که این بازیکنان با شرف ترین افرادی هستند که تا به حال در طول عمرم دیده‌ام و حتی آن‌ها به خاطر این تیم از قرار دادهای میلیونی گذشته‌اند.

لطیفی عنوان کرد:‌ جا دارد تشکر ویژه‌ای از عابدینی داشته باشم چرا که حضور وی باعث شده که این تیم در حال حاضر در شرایط قابل قبولی قرار گیرد و قول می‌دهم که اگر مشکلات مالی رفع شود به طور حتم درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

وی بیان کرد:‌با توجه به اعتماد به نفسی که بازیکنان پیدا کرده‌اند مطمئنا این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند و باورم این است که با تلاش بچه‌ها این امر صورت بگیرد و امیدوارم در این شرایط یک بزرگ مردی پیدا شو و کمک مالی به این تیم کند و من از مسئولان ورزشی نیز خواهش می‌کنم که ما را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لطیفی ، راه آهن ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.