سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن:

امیدواریم ضابطه مند کردن بازار واردات در حد شعار نباشد و به درستی اجرا شود

واردات بی رویه خودروهای خارجی آن هم بدون گارانتی یا خدمات پس از فروش نادیده گرفتن حقوق شهروندان ایرانی است، همانطور که بی توجهی به کیفیت خودروهای داخلی نیز همین معنی را دارد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، مجید منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری نسبت به اجرای کامل طرحی که با عنوان ساماندهی بازار خودرو از طرف وزارت صنایع و معادن برای ضابطه‌مند شدن وارادات خودرو ابلاغ شده است، گفت: باز بودن فضا برای واردات خودرو به صورت بی رویه اتفاق نا گواری است به خصوص که هیچ نظارتی بر کیفیت خودرو های وارداتی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: امید داریم این ابلاغیه عملی باشد و در مرحله اجرا شاهد باشیم حد اقل خودروهایی که بی کیفیت تر از خودرو های داخلی هستند و به لحاظ قیمت با خودروهای داخلی رقابت می کنند وارد بازار نشود و شاهد ورود خودروهایی باشیم که به لحاظ تکنولوژیک امکان تولید آن در کشور وجود نداشته باشد.

منصوری افزود: واردات بی رویه خودروهای خارجی آن هم بدون گارانتی یا خدمات پس از فروش نادیده گرفتن حقوق شهروندان ایرانی است، همانطور که بی توجهی به کیفیت خودروهای داخلی نیز همین معنی را دارد.

وی افزود: امیدواریم کیفیت خودروهای داخل به مرحله ای برسد که رغبت به خودروهای خارجی کم شود اما تا وقتی این اتفاق نیفتاده مصرف کننده ایرانی حق دارد از امنیت و قابل اعتماد بود سرمایه ای که برای خرید یک خودرو هزینه می کند اطمینان داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.