سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری:/4

شناسایی 3 میلیارد تومان از اموال «بابک زنجانی»

سخنگوی دستگاه قضا گفت: حدود 3 میلیارد تومان از اموال بابک زنجانی شناسایی و کارشناسی شده که البته مورد اعتراض قرار گرفت که گفتند بیش از این مقدار است و این اموال طبق مصوبه ستاد مبارزه با اموال اقتصادی مدتی پیش تصویب شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسنی اژه‌ای» در ادامه نشست خبری با اشاره به پرونده میلیاردر نفتی گفت: قرار مجرمیت برای این پرونده صادر شده و قرار مجرمیتی که بازپرس صادر می‌کند باید نزد دادستان بیاید و اگر تأیید شد کیفرخواست صادر می‌شود که پس از صدور کیفرخواست، ایراداتی گرفته شد که در صورت رفع ایرادات، پرونده به دادگاه می‌رود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: برای سه نفر از متهمین پرونده، کیفرخواست صادر شده و پرونده سایرین نیز مختومه  شده است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: حدود 3 میلیارد تومان از اموال شناسایی و کارشناسی شده که این مبلغ مورد اعتراض قرار گرفت و گفتند بیش از این مقدار است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت این این اموال طبق مصوبه ستاد مبارزه با اموال اقتصادی مدتی پیش تصویب شد و در اختیار وزارت نفت قرار گرفت تا این وزارتخانه با وکالتی که از طرف متهم دارد، بتواند مدیریت کند و آن‌ها را بفروشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.