سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رد ادعای افشارزاده در خصوص قلعه نویی؛

سرمربی تیم مخالفی نداشته و ندارد!

با اینکه شایعه شده بود که برخی مسئولان تیم به ماندن قلعه نویی راضی نیستند و افشارزاده روی ماندنش اصرار دارد اما این مسئله رد شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از منابع آگاه پس از صاحب پناه که ادعا افشارزاده مبنی بر فشار هیات مدیره به برکناری قلعه نویی در نیم فصل اول را رد کرد، حالا نوبت به پورحیدری رسیده تا صحبت های آقای مدیر عامل را رد کند.

گفتنی است شنیده می شود وی در این خصوص اعلام کرده است که نمی‌داند منظور افشارزاده از این صحبت چه بوده و شاید از حرف‌های او بد برداشت شده است. این در حالی است که پورحیدری مدعی شده در هر جلسه‌ای که در هیات‌مدیره درباره مباحث فنی صحبت می‌کردند  اولین چیزی که به چشم می‌آمد حمایت هیات‌مدیره نبود.

بر اساس شنیده های ما از منابع آگاه وی عنوان کرده از فشارهای بیرونی خبری ندارد و نمی‌داند چرا این بحثها مطرح شده، ولی حتی اگر اختلاف‌ سلیقه هم وجود داشته، هیات‌مدیره از کادر فنی حمایت کرده است.

شایان ذکر است  وی باز هم تاکید کرده که نمی‌داند منظور افشارزاده چه بوده، اما چیزی که در مجموع می‌تواندبه آن اشاره کند  این است که همه اعضای هیات‌مدیره، نه‌تنها یک یا دو نفر، از امیر قلعه‌نویی حمایت کردند. البته اعلام شده است که قلعه نویی مخالفهایی نیز در هیئت مدیره داشته و افشارزاده به این مسئله اشاره کرده است اما وی به حمایتهای همه جانبه خود در خصوص مربی استقلال اشاره دارد که اعضای هیئت مدیره این موضوع را نمی پذیرند زیرا معتقدند که هیچ گاه علیه قلعه نویی موضع منفی زیادی در بین اعضا وجود نداشته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.