سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی:

این گردهمایی برا ی نخستین بار در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد

حمید آقا علی‌نژاد دبیر کل هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: این همایش بزرگترین گردهمایی علمی ورزشی کشور است که برای اولین بار در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حاضر در محل حمید آقا علی‌نژاد دبیرکل هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: این همایش بزرگترین گردهمایی علمی ورزشی است و با حضور حداکثری خانواده علمی و ورزشی کشور با شعار "ورزش علمی محور توسعه پایدار" برگزار خواهد شد. در دل این همایش دو همایش ملی برگزار خواهد شد که اولین همایش به ایمونولوژی ورزشی مربوط می‌شود و همایش بعدی علمی و ورزشی خواهند بود.

وی افزود: ما برای این همایش چهار مهمان ویژه خواهیم داشت که به ترتیب؛  پروفسور رابرت مالینا از آمریکا متخصص متبحر در بحث استعداد یابی ورزشی هستند.

-پروفسور جان هاف از نروژ در بحث فوتبال

-پروفسور اینکلیو موجیکا از اسپانیا در خصوص علم تمرین و پروفسور پاتریشیا زاگنونی فرد شناخته شده در بحث مدیریت ورزشی هستند.

فدراسیون آسیایی ورزش دانشجویی- دانشگاه فلورانس ایتالیا و انجمن آسیایی تربیت بدنی از حامیان ما هستند.

آقا علی‌نژاد تاکید کرد: در حدود 180عضو هیئت علمی و داور برای بررسی مقالات ارائه شده حضور خواهند یافت و هر مقاله توسط سه داور بررسی خواهد شد. در عین حال تمامی دانشگاه‌های دولتی و آزاد در این همایش حضور می‌‌یابند و برای نخستین بار این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC نمایه خواهد شد.

رونمایی از کمپین ورزش و سرطان را هم در ادامه این همایش به طور کاملا تخصصی خواهیم داشت.

امیدوار هستیم که بتوانیم در پایان به اهداف مورد نظر خود از برگزاری این همایش دست نیافته و زمینه رشد علمی کشور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.