سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در درگیری مسلحانه؛

قاچاق چیان مواد نیروزا استان کنگان دستگیر شدند

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان «مواد نیروزا و ترقه» در ساحل کنگان یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کرم دشتیان در تشریح جزئیات انهدام این باند اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فعالیت یک باند ورود و توزیع قاچاق کالا در نخلستان‌های حاشیه ساحل شهرستان کنگان این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  پس از اعزام نیرو به محل مورد نظر، تعدادی از قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب با قایق از محل متواری شدند، افزود: بقیه اعضای باند هم بدون توجه به دستور ایست پلیس، قصد فرار از مسیر خشکی را داشتند.

فرمانده انتظامی کنگان با قدردانی از عملکرد به موقع نیرو‌های پلیس، گفت: ماموران نیروی انتظامی با سرعت عمل مناسب و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کرده که قاچاقچیان نسبت به این عمل بی تفاوت بوده و در نهایت ماموران برای توقیف خودرو به سوی آن شلیک کرده که راننده پژو 405 مجروح و به بیمارستان امام خمینی(ره)شهر کنگان منتقل می شود.

دشتیان افزود: در همین راستا تعداد ۶۵۲ بسته انواع کپسول و قرص های نیروزا، ۶۵۵ قوطی انواع مواد نیروزا در سایز و مارک های مختلف و تعداد پنج‌هزار و۱۲۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شد

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: کنگان ، بوشهر ، قاچاق ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.