سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور "بروزرسانی ساعت10:50 "

ترافیک روان و بارش برف و باران در 6 استان کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌‌های کشور در گفت‌و‌گو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور گفت: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا هم اکنون در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی عنوان کرد: در استان چهار محال و بختیاری محور شهرکرد – کوهرنگ و گردنه‌ی باباحیدر و در استان خراسان رضوی محورهای چناران – مشهد و چناران – قوچان و در استان لرستان محورهای خرم آباد – الشتر و خرم آباد – درود بارش برف و در استان‌های خوزستان، لرستان در اکثر محورها و در استان مرکزی محور اراک – بروجرد و در استان کرمانشاه محور کرمانشاه – همدان و کرمانشاه – سنقر بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان افزود: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*ترافیک نیمه سنگین و بارش و باران در جاده‌های کشور  "بروزرسانی ساعت09:30 "

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، گفت: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در استان البرز باند جنوبی آزادراه تهران – کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس در استان خراسان رضوی محورهای قوچان – سر ولایت و چناران – قوچان بارش برف و در استان خراسان رضوی محور مشهد – چناران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش ، برف ، باران ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.