سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرسنجی ها نشان می دهد /

مخالفت مردم آمریکا با حضور و سخنرانی "نتانیاهو" در کنگره

نظرسنجی ها از مردم آمریکا نشان دهنده مخالفت آنها با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور بدون هماهنگی با اوباما است .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پلتیک یو اس ای ؛ یک نظرسنجی از مردم آمریکانشان می دهد که آماری حدودی بین 30 تا 47 درصد از آنها شدیدا مخالف اقدام " جان بورنر " در دعوت از نتانیاهو برای سفر به ایالات متحده و سخنرانی در کنگره بدون هماهنگی با باراک اوباما بعنوان رییس جمهور هستند . 

این نظرسنجی را که روزنامه " هافینگتون پست " و " یو گاو " بطور مشترک در تاریخ 4 تا 8 فوریه 2015  انجام دادند ، حاکی ازاتفاق نظر اکثریت شهروندان آمریکایی در قبال نادرست بودن اقدام "جان بورنر " دردعوت از نتانیاهو می باشد . 

شرکت کنندگان در این نظرسنجی در رده سنی مختلف از 18 ساله تا 65 ساله بوده و در این میان نظرات سیاه پوستان ، سفید پوستان و اسپانیایی های مقیم آمریکا یکسان بوده است . تعداد زیادی از حامیان حزب دموکرات و نیز افراد بی طرف نیز نسبت به سفر و سخنرانی نتانیاهو انتقاد و ابراز مخالفت کرده اند . تنها تعداد اندکی از حامیان جمهوری خواهان در این نظرسنجی از دعوت نتانیاهو توسط بورنر حمایت کرده اند . 



انتهای پیام /
برچسب ها: کنگره ، نتانیاهو ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.