سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی: نتیجه آرا نشان دهنده اعتماد جامعه هندبال به مهدویست

رییس کمیته داوران آسیا گفت: فردی در راس فدراسیون هندبال قرار گرفت که از دل جامعه هندبال است.

داوود توکلی رییس کمیته داوران آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با انتخاب ابولحسن مهدوی به عنوان رییس جدید فدراسیون هندبال گفت: مهدوی احتیاجی به تعریف من ندارد. خوشحالم که فردی از خود جامعه هندبال در راس فدراسیون قرار گرفته است. نتیجه آرا انتخابات نشان دهنده اعتماد جامعه هندبال به اوست. مهدوی فردی است که تمام دردهای هندبال را کشیده است و با همه زوایای هندبال آشناست.

وی در ادامه افزود: چند ماهی که فدراسیون با سرپرست اداره می شد اوضاع خوبی بر هندبال حاکم نبود. چون سرپرست نمی تواند برنامه ریزی های بلند مدت کند. مهدوی با برنامه هایی که از قبل تعیین کرده است هندبال را در مسیر درست خود قرار خواهد داد. کسانی که چند سالی از این رشته دور بودند با همدلی و اتحاد به این رشته باز خواهند گشت.

رییس کمیته داوران ادامه داد: در کشور ما پتانسیل زیادی در رشته هندبال وجود دارد. ما می توانیم کرسی های ارزشمندی در آسیا داشته باشیم. برای تثبیت صحبت هایمان باید از ایران نفراتی در مجامع بین المللی حضور داشته باشند.

توکلی با اشاره به رقابت های انتخابی المپیک ریودوژانیرو اظهار کرد: مسابقات انتخابی المپیک ریودوژانیرو آبان ماه سال آینده در قطر برگزار خواهد شد. تیم های دوم و سوم نیز در مرحله بعد به رقابت با تیم های قاره های دیگر می پردازند. چند کشور از اروپا برای برگزاری دیدار تدارکاتی اعلام امادگی کرده اند. با برنامه ریزی و حضور در اردوهای متعدد می توانیم تیم خوبی روانه مسابقه های انتخابی المپیک کنیم.

وی در پایان گفت: شاهد روزهای خوبی در هندبال هستیم. با روی کار آمدن مهدوی و سرو سامان گرفتن فدراسیون آینده ای روشن پیش روی هندبال خواهد بود و خبرهای خوشی از هندبال به گوش مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.