سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبات شورای شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه غیر علنی؛

برگزاری انتخابات شورایاری محلات در دودوره متوالی/ 15و22 اسفند ماه سال جاری انتخابات انجام می‌شود

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به علت تکمیل ترکیب هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر شورایاری محلات در برخی مناطق شهر تهران، 15و22 اسفند ماه سال جاری زمان برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران است.

رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درباره دستورات مطرح شده در یکصد و سی و دومین جلسه غیر علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: تنها دستوری که به صورت تفضیلی در یکصد و سی و دومین جلسه غیر علنی شورای شهر تهران بررسی شد، دستورالعمل اجرای انتخابات شورایاری محلات در شهر تهران است که با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات شورایاری‌ها، مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری انتخابات شورایاری محلات در دو دوره متوالی، به تصویب رسید.

وی ادامه داد: براساس این تبصره شورایاری محلاتی که ترکیب هیئت اجرایی و ترکیب هیئت نظارت آن‌ها کامل نشده است اجازه دارند تا انتخابات شورایاری را در 22 اسفند ماه انجام دهند.

تقی پور اضافه کرد: در این صورت 15و22 اسفند ماه سال جاری زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران است که به علت محلی بودن شورایاری‌ها، برگزاری انتخابات در دو دوره متوالی مشکلی ندارد چنانچه در دوره‌های پیشین نیز این نوع انتخابات صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، انتخابات ، تقی پور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.