سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک خبر داد:

اصلاح 114 مورد لکه‌گیری آسفالت و جدول و پیاده‌رو در ناحیه 6

مدیر فنی و عمرن ناحیه 6 منطقه یک گفت: 114 مورد لکه‌گیری آسفالت جدول و پیاده‌رو در سطح ناحیه 6 منطقه یک در حال انجام است.

علیرضا عابدی مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به 114 مورد لکه‌گیری آسفالت جدول و پیاده‌رو در سطح ناحیه منطقه یک اظهار کرد: این طرح به موجب طرح استقبال از بهار انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: طرح استقبال از بهار طرحی است که برای ورود به سال جدید و مرمت و بازسازی و انجام امور عمرانی ترافیکی و اجتماعی در نواحی منطقه یک انجام می‌شود.

*نصب 35 نیوجدسی بتنی و صد متر لوله‌گذاری در ناحیه 3


کارشناس ترافیک ناحیه سه منطقه یک گفت: 35 عدد بتنی و صد متر لوله‌گذاری داخل نیوجدسیها در ناحیه 3 منطقه یک در ضلع شمال کوچه ابراهیم‌زاده انجام می‌شود.

علی وحیدی کارشناس ترافیک ناحیه 3 منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نصب 35 عدد نیوجدسی بتنی و صد متر لوله‌گذاری داخل نیوجدسی بتنی در ضلع شمال کوچه‌ ابراهیم‌زاده اظهار کرد: نصب 15 عدد استوانه ایمنی نیز در این کوچه انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: این عملیاتها برای جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد خودروها و در جهت درخواست شهروندان برای باز بودن معبر هنگام بروز حوادث اضطراری مانند اتش‌سوزی و موارد دیگر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آسفالت ، جدول ، پیاده رو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.