سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعودی فرید در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

3 هزار مربی در آموزش ازدواج در سراسر کشور فعالیت می‌کنند

معاون اجتماعی بهزیستی کشور گفت: 3 هزارر مربی در 3 سطح پیش و پس از ازدواج، در حین طلاق، پس از طلاق،‌ درسراسر کشور به جامعه هدف خدمات مشاوره‌ای ارایه می‌دهند.

حبیب‌الله مسعودی فرید معاون اجتماعی بهزیستی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های مختلف سازمان در امر مشاوره ازدواج اظهار کرد: سازمان بهزیستی با 22 سال سابقه مشاوره در امر ازدواج برخورداری از شبکه مدرسین ازدواج و خانواده با 3 هزار مربی در سراسر کشور فعالیت می‌کند و یک هزار و سیصد مرکز مشاوره غیردولتی عمومی و آموزش عمومی در 3 سطح در پیش و پس از ازدواج، در حین طلاق، پس از طلاق خدمات چشمگیری را به جامعه هدف ارایه داده است.

وی افزود: سازمان بهزیستی در طرح پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت گوناگون انجام داده است که یکی از این فعالیتها در حوزه کاهش طلاق است و سازمان علاوه بر آموزش‌های گوناگون در این زمینه طرح جامع بیشتر را تدوین و برای کنترل طلاق در کشور اجرایی می‌کند.

وی تاکید کرد: آموزش به والدین و فرزندان طلاق به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک به زنان سرپرست خانوار به علت فوت همسر آموزش و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از جمله مهمترین خدماتی است که این سازمان به جامعه هدف ارایه می‌دهد.

مسعودی فرید در پایان گفت: بیش از 300 کیلنیک مددکاری علاوه بر مشاوران به منظور کاهش آسیب از جمله کاهش طلاق در کشور فعالیت دارند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مشاوره ، ازدواج ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.