سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاپاس دزد مرکز پایتخت با شنیدن صدای تیر تسلیم شد

مردی که در ساعات‌ پایانی شب اقدام به سرقت زاپاس خودرو ها می کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 23 و 19 دقیقه 14 بهمن ماه ماموران گشت کلانتری 148انقلاب هنگام گشت زنی در خیابان اسکندری شمالی به راننده یک دستگاه خودرو پراید که در کنار خیابان توقف کرده بود و در حال سرقت زاپاس یک دستگاه خودرو پژو پرشیا بود برخورد می‌کنند.

ماموران بلافاصله وارد عمل می شوند که متهم به محض مشاهده ماموران از محل متواری می شود و ماموران پس از تعقیب و گریز در یکی از کوچه های منتهی به خیابان اسکندری ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر به صورت هوایی می کنند که نهایتاً متهم دستگیر می شود و در بازرسی از خودروی وی 4 عدد زاپاس خودرو، یک عدد جک سرقتی کشف می‌شود.

متهم پس از دستگیری به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل شد که در بازجویی های پلیس مشخص شد که متهم به نام "مراد" از سارقان سابقه دار و حرفه ای زاپاس خودرو در نواحی مرکزی تهران است که به چندین فقره سرقت زاپاس خودرو و سرقت های مشابه در سطح تهران اعتراف کرد.

سرهنگ علیرضا شجاعی پور رییس کلانتری 148انقلاب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.