سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفت؛

ماموریت جدید دولت به وزارت اقتصاد در خصوص همکاری‌های مالیاتی با عراق

با تصویب هیات وزیران وزارت امور اقتصادی و دارایی مامور مذاکره و امضاء پروتکل موقت برای تعیین شرایط اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات مالیاتی با کشور عراق شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با تصویب هیات وزیران وزارت امور اقتصادی و دارایی مامور مذاکره و امضاء پروتکل موقت برای تعیین شرایط اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات مالیاتی با کشور عراق شد.

بر اساس تصمیم هیئت دولت وزارت اقتصاد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضاء (پاراف) و امضای موقت پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین ایران و عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه تا تصویب نهایی اقدام خواهد کرد.

متن مصوبه که در جلسه 15/11/1393 به تصویب هیات وزیران رسید به شرح زیر است:

وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور (امور توافق های بین المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضاء (پاراف) و امضای موقت پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه در چارچوب متن پیوست که تائید شده به مهر دفتر هئیت دولت است، ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

این مصوبه در تاریخ 20/11/1393 با امضاء معاون اول رئیس جمهور جهت اجرا به وزارت امورو اقتصادی و دارایی و وزارت امور خارجه ابلاغ شده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.