سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن: شایسته بود اسرائیل پاسخ حمله موشکی حزب‌الله را می داد/ حمله مجدد نظامی علیه غزه حتمی است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت شایسته بود اسرائیل پاسخ حمله موشکی حزب‌الله را می‌داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «آویگدور لیبرمن» روز شنبه در سخنانی با اشاره به دور دیگری از جنگ با حماس در غزه، از اقدامات نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل در طول تجاوز این رژیم به نوار غزه انتقاد کرد.

او در ادامه اظهار داشت: شایسته بود که اسرائیل پاسخ سختی را به حمله موشکی چند هفته پیش حزب‌الله به نیروهای نظامی می‌داد.

لیبرمن روز شنبه در یک همایش فرهنگی در «بئر السبع» اظهار داشت «ضمانت یک زندگی آرام به میزان هراسی است که در دل رقیبان خود فرو می برید» ارتباط دارد. وی در خصوص اظهارات اخیر خود و انتقاد از فرماندهی جنگ علیه جنبش حماس در غزه فاش کرد او تنها موشیه یعالون وزیر دفاع رژیم اسرائیل را انتقاد نکرده بلکه شخص نتانیاهو را نیز مورد هدف قرار داد.

لیبرمن افزود «موشه یعلون در کار خود در جنگ با غزه شکست خورد و اکنون نه تنها حزب الله و حماس بلکه هیچ یک از کشورهای عربی او را جدی نمی گیرند.»

وی در ادامه با زیر سئوال بردن عملکرد یعلون گفت: او قدرت اسرائیل را منعکس نمی کند زیرا در جنگ با غزه تنها به دفاع در مقابل حملات جنبش حماس روی آورد.

وی با تاکید بر آن که باید هر دو سال یکبار علیه «دشمنان اسرائیل» عملیات نظامی انجام شود، گفت باید «توازن وحشت با آنها تغییر کند تا بتوانیم در آرامش زندگی کنیم.»

لیبرمن همچنین گفت هدف واقعی ائتلاف احزاب سیاسی عرب در اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) در انتخابات جاری فروپاشی رژیم اسرائیل است. او اظهار کرد مشکل اعراب اسرائیل با این رژیم ملموس است و رسیدگی به این مشکلات باید به موازات بررسی مشکلات اسرائیل با کشورهای عربی صورت بگیرد.



انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.