سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بريمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد:

فعاليت 343 مركز كلينيك مددكاری اجتماعی در كشور/پوشش حمايتی 50 هزار خانواده زن سرپرست خانوار

مديركل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان گفت: 343 مركز كلينيك مددكاری اجتماعی به 50 هزار خانواده زن سرپرست خانوار و خانوده‌های نيازمند،خدمات حمايتی و توانمندسازی و مشاوره،مددكاری ارائه می دهد.

فريبا بريمانی،مديركل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعاليت كلينيك‌های مددكاری اجتماعی در كشور اظهار كرد:343 مركز كلينيك مددكاری اجتماعی در كشور درحال فعاليت هستند كه خدمات حمايتی و توانمندسازی را به صورت فردی،خانوادگی،گروهی از طريق آموزش،مشاوره مددكاری و مداخله و پژوهش به جامعه هدف ارائه می دهند.

وی با اشاره به جامعه تحت پوشش خدمات مركز تصريح كرد:50 هزار خانواده زن سرپرست خانوار و خانواده‌های نيازمند از خدمات متنوع سازمان بهره‌مند هستند.

مديركل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان با اشاره به فراوانی خدمات مركز افزود:خدمات توانمندسازی از قبيل مشاوره و مددكاری و آموزش‌هايی با رويكرد آماده‌ سازی شغلی ازجمله بيشترين خدماتی است كه در 9ماهه سال 93 اين سازمان به خود اختصاص داده است بريمانی با اشاره به استان‌های نيازمند به كلينيك مددكاری اجتماعی گفت:استان‌های تهران ،اصفهان،خراسان رضوی،كرمان،مازندران ازجمله استان‌هايی هستند كه بيشترين كلينيك‌ها را دارا هستند كه در اين ميان سيستان‌وبلوچستان ابوشهر،خراسان شمالی،جنوب كرمان،يزد نياز به تأسيس اين كلينيك‌ها دارند.

بريمانی تأكيد كرد:اين مراكز علاوه بر پوشش خانواده‌های زن سرپرست خانوار به خانواده‌های نيازمند،معلولان،معتادان تحت پوشش توانبخشی مراكز پيشگيری و مراجعان آزاد نيز خدمات ارائه می دهد.

انتهای پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.