سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری و پرتاب صندلی در بازی آخر کینگدائو-شانکسی؛

جرمی تایلر به دنبال درگیری با حامد حدادی در لیگ چین!

دیدار آخر تیم حامد حدادی در لیگ چین با درگیری و جنجال تمام شد و پای حدادی نیز با برخورد بازیکن سابق نیکز به این درگیری باز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حامد حدادی عکسی از اسلم دانکی زیبا در آخرین بازی مرحله پلی آف لیگ چین را روی صفحه اجتماعی خود منتشر کرد اما گویا این دیدار به دانک حدادی محدود نشده و با درگیری به پایان رسیده است.

سایت های مختلف خبری از دعوت جرمی تایلر بازیکن تیم شانکسی برای دعوا با حدادی و پرتاب صندلی توسط یکی دیگر از بازیکنان سابق NBA در جریان بازی خبر دادند.

ابتدا وون وافر در جریان بازی با مشت به شکم لو بازیکن کینگدائو زد و سپس یک صندلی را از کنار زمین به داخل جمعیت پرتاب کرد. وافر بعد از این صحنه اخراج شد.



در پایان مسابقه هم حامد حدادی در حرکتی آشتی جویانه به سمت جرمی تایلر بازیکن شانکسی رفته و تلاش کرد تا وی را در آغوش گیرد اما تایلر، حدادی را به عقب هل داد تا بازیکن ایرانی هم واکنش نشان دهد.

تایلر تمام بازیکنان را به دعوا در خارج از رختکن دعوت کرد و اتفاقا این کار هم انجام شد. بازیکنان شانکسی در بیرون رختکن برای دعوا ایستاده بودند و تایلر نیز قصد حمله به سمت حدادی را داشت.

در نهایت پلیس وارد ماجرا شد و تمام بازیکنان را از یکدیگر جدا کرد.

گفتنی است تیم کینگدائو در مرحله پلی آف لیگ چین با نتیجه 3 بر صفر شانکسی را پشت سر گذاشت و به نیمه نهایی رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حامد ، حدادی ، چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.