سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

افتتاح 1000 خانه بهداشت با حضور وزیر کشور به میزبانی مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چندین پروژه خدماتی درمانی در این استان خبر داد و گفت: یک‌هزار خانه بهداشت کشور نیز به صورت ویدئو کنفرانسی به میزبانی مازندران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، قاسم جان‌بابایی گفت : سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امشب با حضور در مازندران، ابتدا پروژه اورژانس قلب بیمارستان فاطمه زهرا (س) را افتتاح و از آن بازدید می‌کند.

وی با بیان اینکه مرحله دیوارچینی این اورژانس از 180 روز پیش در وسعت یک‌هزار و 700 مترمربع آغاز شده، افزود: در این مدت، 70 تخت مجهز به CCU نیز در شرایط سخت کاری اما با یک برند مناسب، ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کلینیک دندان‌پزشکی طوبی و اورژانس بیمارستان شهید زارع نیز در صورت فراهم بودن فرصت مناسب، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

جان‌بابایی درباره برنامه‌ کاری وزیر بهداشت در روز یک‌شنبه نیز بیان داشت: بازدید از هتلینگ چند بیمارستان و افتتاح مرکز درمان‌بستر «سورک»، فردا انجام می‌شود.

این مسئول در پایان از افتتاح گسترده و متمرکز یک‌هزار خانه بهداشت روستایی مازندران به صورت نمادین در روستای «زرندین» شهرستان نکا خبر داد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.