سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست فوق العاده شورای همکاری خلیج فارس برای بررسی بحران یمن/ کشته شدن ده‌ها نیروی انصارالله در درگیری‌های بیضاء

وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس امروز قرار است در ریاض پایتخت عربستان به بررسی بحران یمن بپردازند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العربیه، این شبکه در خبری گزارش داد که وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس امروز شنبه قرار است نشستی فوق العاده در ریاض پایتخت عربستان به منظور بررسی تشدید تحولات در یمن برگزار نمایند.

این شبکه همچنین به نقل از برخی منابع آگاه اعلام کرد که وزرای شورای همکاری خلیج فارس قرار است در این جلسه از نتیجه گزارش ویژه درباره اوضاع یمن پس از در دست گرفته شدن اوضاع یمن توسط نیروهای انصارالله اطلاع حاصل نمایند.

العربیه همچنین به نقل از برخی منابع اعلام کرد که قرار است وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، تحریم‌هایی را علیه جنبش انصارالله بکار بندند.

از سوی دیگر در درگیری های شب گذشته نیروهای انصارالله با نیروهای قبائل هم پیمان القاعده در استان بیضاء یمن، ده ها تن از نیروهای انصارالله کشته شدند.

شبکه العربیه به نقل از برخی منابع قبیله ای در استان بیضاء در مرکز یمن ادعا کرد که در درگیری‌های شدید میان قبائل "آل حمیقان" و انصارالله، 35 تن از نیروهای انصارالله کشته و 3 تن دیگر به اسارت گرفته شدند.

گفتنی است، درگیری‌های شدیدی شب گذشته میان نیروهای انصارالله و مسلحان قبائل هم پیمان القاعده در دو منطقه "الزاهر" و "حمیقان" در استان بیضاء یمن به وقوع پیوست که در طی آن حدود 35 تن از نیروهای انصارالله کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.



انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.