سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی:امسال همه تیم ها برای قهرمانی آمده بودند/ سطح کیفی لیگ راضی کننده بود

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد گفت:سطح کیفی لیگ راضی کننده بود و همه تیم ها با انگیزه و برای کسب عنوان قهرمانی وارد مسابقات شده بودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مریم هاشمی درباره هفته آخر لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بازی های روز آخر خیلی خوب بود و به دلیل اینکه تیم دانشگاه آزاد مقام قهرمانی را به دست آورده بود حفظ انگیزه آن ها کار سختی بود.

هاشمی ادامه داد: با وجود این شرایط دو تیم در یک بازی حیثیتی عملکرد خوبی را نشان دادند و خوشحالم که تیم ما در بازی که پنج ست به طول انجامید پیروز شد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره قهرمانی خود در لیگ برتر نیز گفت: واقعا بابت این قهرمانی خدا را شکر می‌کنم. با همکاری و زحمت زیاد به این عنوان رسیدیم. تمام کادر تیم دراین قهرمانی سهم مهمی دارند چرا که بدون نبود هریک از آن ها کار برای ما سخت می شد.

او با تمجید از عملکرد شاگردان خود اظهار کرد:بازیکنانم با تمرینات فشرده و سخت که داشتند توانستند به این مقام برسند و در واقع بدون آن ها رسیدن به موفقیت امکان پذیر نبود اما خوشبختانه همه در کنار هم توانستیم بازی های خوبی را ارائه بدهیم و درپایان نیز به قهرمانی برسیم.

هاشمی در پایان سخنان خود با مناسب خواندن سطح لیگ برتر گفت: از نظر کیفی لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم و نسبت به سال گذشته بهتر بود. بازیکنان در تمام تیم ها پخش شده بودند و تیم ها هم عملکرد خوبی را داشتند. در واقع امسال همه تیم ها انگیزه قهرمانی داشتند و برای کسب این عنوان به مسابقات آمده بودند.



انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، سرمربی ، لیگ ، برتر ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.