سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان؛

22 بهمن جلوه‌ای خاص از ولایتمداری مردم ایران را به تصویر کشید

امام جمعه زاهدان گفت: ۲۲ بهمن جلوه‌ای خاص از ولایتمداری مردم ایران را به تصویر کشید و ملت شریف ایران در این راهپیمایی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان؛ آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه با تاکید بر تقوای الهی و تقدیر از مردم انقلابی برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر حماسه آفریدند و این برگ زرین بار دیگر در افتخارات انقلاب اسلامی‌مان به ثبت رسید.

وی افزود: حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، چشم جهانیان را خیره ساخت و جلوه‌ای خاص از ولایتمداری مردم ایران را به تصویر کشید و ملت شریف ایران در این راهپیمایی سنگ تمام گذاشتند.

خطیب جمعه زاهدان گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باشکوه و بی‌نظیر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدا و نظام اسلامی، لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود.

سلیمانی تصریح کرد: این حضور گسترده و چشمگیر، رسالت و وظیفه مسئولان و خادمان به مردم را سنگین‌تر و خطیرتر کرد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی تنها یک مسئله سیاسی برای مردم ایران نیست، عنوان کرد: این حضور و شکوه با اعتقادات و باورهای دینی و ایمان الهی مردم ارتباطی عمیق دارد.

امام جمعه زاهدان گفت: ملت همیشه در صحنه و انقلاب با این حضور، انقلاب خود را در برابر فتنه‌های دشمنان مصون نگه داشتند و رسانه‌های غربی در برابر این همه شور و شکوه به حیرت آمده بودند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.