سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره کاربرد بهینه تکنیک ها و روش های تصویر برداری پزشکی در تشخیص و درمان موثر بیماریها برگزار میشود

اولین کنگره سالیانه دانشجویی کاربرد بهینه تکنیک ها و روش های تصویربرداری پزشکی در تشخیص و درمان موثر بیماریها ، 13 و 14 اسفند ماه در دانشکده پیراپزشکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، تصویربرداری پزشکی یکی از گرایش های علوم پزشکی درشاخه بالینی و علوم پایه پزشکی است که از نقش و جایگاه ویژه ای در تشخیص و پایش درمان بیماری ها برخوردار است.

دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد با  همکاری کمیته پژوهشی دانشجویان این دانشکده و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در نظر دارد با برگزاری اولین کنگره کاربرد بهینه تکنیک ها و روش های تصویربرداری پزشکی در تشخیص و درمان موثر بیماری ها؛ بستر مناسبی برای معرفی و ارائه دستاورد های پژوهشی و مطالعاتی دانشجویان رشته های مرتبط
فراهم آورد.

از محورهای اصلی مورد بحث در کنگره  مذکور می توان به تحلیل کاربرد موثر تکنیکها و روشهای تصویربرداری پزشکی در بیماریهای سیستم مغز و اعصاب(CNS)، سیستم عضلانی اسکلتی(MSK)، پستان، دستگاه گوارش،قلب، عروق و ریه و سیستم ادراری تناسلی اشاره کرد.

 گفتنی است آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این کنگره 23 بهمن ماه می باشد و  دانشجویان علاقمند بمنظور  کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشکده  پیراپزشکی به آدرس   http://pms.sbmu.ac.irمراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تکنیک ، درمان ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.