سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان حراست صنعت نفت خبر داد

بهره برداری از حفاظت الکترونیک فاز ١٢ همزمان با افتتاح طرح

رئیس سازمان حراست صنعت نفت از راه اندازی سیستم حفاظت الکترونیک فاز ١٢ پارس جنوبی،همزمان با افتتاح رسمی این طرح در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، هوشنگ ایزدی با بیان اینکه در گذشته اقدامهای حفاظت الکترونیک در مناطق و پروژه ها بعد از پایان یافتن طرحها انجام می شد به خبرنگار شانا، گفت: این امر گاهی مشکلات حراستی و امنیتی برای پروژه ایجاد می کرد و ضمن آن که در کابل کشی ها و فعالیتهای عمرانی برای نصب سیستم حفاظتی، دوباره کاری هایی به وجود می آمد.
 
وی ادامه داد: بنابراین در سالهای اخیر همزمان با اجرای پروژه، موضوع حفاظت الکترونیک نیز پیگیری و اجرا شده است.
 
ایزدی با بیان اینکه حفاظت الکترونیک در تمام بخشهای صنعت نفت وجود دارد، یادآوری کرد: از آنجایی که منطقه عسلویه برای ما یک منطقه مهم محسوب می شود، بحث حفاظت آن نیز از اهمیت بسزای برخوردار است.
 
او افزود: هر فاز، دوربینها و حفاظت الکترونیک مختص به خود را داراست و در تمام آنها پروژه های حفاظت الکترونیک همزمان با اجرای پروژه ها در دست انجام است.
 
ایزدی با تاکید بر اینکه حفاظت و پاسداری از فازهای پارس جنوبی در خلیج فارس بر عهده سازمان حراست است، تصریح کرد: حفاظت الکترونیک تمام فازهای پارس جنوبی به استثنای گیت های منطقه ویژه که منتظر تعیین تکلیف مالی هستند، در حال انجام است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.