سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل صنايع شير ايران اعلام کرد

هدف‌گذاری صادرات 200 ميليون دلار فرآورده لبنی در سال 94

مدير عامل صنايع شير ايران در بازديد از کارخانه شير پگاه خوزستان در شوش گفت: صادرات 200 ميليون دلار فرآورده لبني به کشورهاي همسايه به ويژه عراق براي سال 94 هدف‌گذاري شده است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ رومي مدير عامل صنايع شير ايران گفت: صادرات 200 ميليون دلار فرآورده لبني به کشورهاي  همسايه به ويژه  عراق  براي سال 94 هدف گذاري شده است .

رومي در بازديد از کارخانه شير پگاه خوزستان در شوش افزود: شرکت صنايع شير ايران قادر  است نياز کشور عراق را به محصولات لبني تامين کند .

وي گفت: بازار کشور عراق فرصتي مناسب براي افزايش صادرات محصولات لبني و توليد کنندگان داخلي است.

مديرعامل صنايع شير ايران افزود: با توجه به نزديکي شرکت شير پگاه خوزستان به کشور عراق و به  منظور سرعت عمل و کاهش هزينه حمل و نقل، بخش زيادي از توليدات اين شرکت به عراق صادر مي شود.

رومي ميزان توليد شير و محصولات لبني 30 شرکت پگاه را در سراسر کشور يک ميليون و 200 هزار  تن  اعلام کرد و  گفت : اين رقم در سال آينده به يک ميليون و 500 هزار تن افزايش خواهد يافت.

وي با تاکيد بر افزايش سرانه مصرف شير در کشور به ويژه استان خوزستان افزود: در  صورت  پيشنهاد دولت، شرکت صنايع شير ايران( پگاه ) آمادگي دارد تا محصولات خود را با تخفيف در اختيار مردم خوزستان قرار دهد.

مديرعامل صنايع شير ايران تصريح کرد: سرانه مصرف شير در کشورهاي اروپايي تا 400کيلوگرم و در  ايران حدود 80 کيلوگرم است .

آقاي رومي افزايش قيمت محصولات پگاه را تکذيب و تصريح کرد: شرکت صنايع شير ايران بدون مجوز  و هماهنگي دولت، قيمت محصولات خود را  افزايش نخواهد داد.

شاکريان مدير عامل شرکت شير پاستوريزه پگاه خوزستان نيز از صادرات روزانه 30 تن انواع محصولات اين شرکت به کشور عراق و استقبال و تقاضاي  محصولات توليد ايران در اين کشور خبر داد و گفت :  به منظور افزايش  صادرات محصولات لبني به خارج، کار بازاريابي فروش اين محصولات در کشورهاي حاشيه خليج فارس آغاز شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، لبنی ، صادرات ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.