سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایگر وودز: تا کسب آمادگی مجدد در مسابقات شرکت نمی‌کنم

تایگر وودز دارنده 14 عنوان قهرمانی جهان در رشته گلف اعلام کرد تا زمانیکه آمادگی جسمانی خود را باز نیابد در مسابقات رسمی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تایگروودز برای سالهای متوالی عنوان مرد شماره یک گلف جهان را یدک می کشید اما بروز برخی مشکلات خانوادگی و همچنین آسیب دیدگی از ناحیه کمر موجب شد ولی جایگاه خود در صدر رنکینگ برترین گلف بازان جهان را از دست بدهد.
 
گلف باز 39ساله سال گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از کسب بهبودی به رقابتهای رسمی بازگشت اما عملکرد او در مسابقات آزاد فونیکس که هفته گذشته برگزار شد نشان داد با روزهای اوج فاصله زیادی دارد به همین دلیل تایگروودز تصمیم گرفت در حرفه گلف به خود استراحتی موقت بدهد و تا زمانیکه خود را بطور کامل آماده حضور در رقابتهای رسمی نبیند، از این کار اجتناب کند.
 
وودز گفت: حضور در مسابقات کلاسیک هوندا که 26 فوریه در فلوریدا برگزار می شود یکی از آرزوهای من است اما قرار نیست به هر بهایی در این رقابتها شرکت کنم باید به آمادگی جسمانی و شرایط ایده آل گذشته برگردم، باید بر شدت تمرینات اضافه کنم و تا زمانیکه مطمئن نباشم در یک تورنمنت به بالاترین مقام ممکن دست نمی‌یابم در آن شرکت نخواهم کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وودز ، گلف ، آمادگی جسمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.