سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی تهدید داعش در کميته روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريکا

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ب به بررسی موضوع تهدید رو به گسترش داعش پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا؛کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با دعوت از چند کارشناس، به بررسی موضوع تهدید رو به گسترش داعش و شیوه های مقابله با آن پرداخت.

" اد رویس"، رئیس این کمتیه در ابتدای این نشست گفت، اعدام بی رحمانه خلبان اردنی نشان داد که داعش هیچ ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست. متاسفانه تهدید تروریستی واقعی و در حال گسترش است. داعش همچنان مناطقی به اندازه انگلیس را در اختیار دارد و پول عمده ای از بازار سیاه نفت و اخاذی به دست می آورد و شمار تروریستهای خارجی این گروه به هزاران نفر می رسد که کار سوق دادن به افراط گرایی و جذب در این گروه، همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد، این جلسه استماع تهدید عمده ای را که داعش برای آمریکا و متحدانش ایجاد کرده است بررسی و این سوال را طرح می کند که دولت اوباما چه واکنشی می تواند نشان بدهد.

در این جلسه از "جیمز جفری" از اعضای موسسه واشنگتن (The Washington Institute for Near East Policy)، "دافنا رند"از موسسه مطالعاتی (Center for a New American Security) و "ریک برنان "کارشناس برجسته علوم سیاسی از موسسه رند (RAND Corporation) برای بیان دیدگاه های خود و ارائه راهکارهای مورد نظر دعوت به عمل آمد.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.