سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد؛

ایالت فلوریدای آمریکا بیشترین آمار مربوط به اعدام‌های بدون محاکمه را داشته است

نتایج بررسی یک سازمان غیردولتی نشان می‌دهد ایالت فلوریدای آمریکا در میان ایالت‌های جنوبی این کشور بیشترین آمار مربوط به اعدام‌های بدون محاکمه را داشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یونایتدپرس، نتایج بررسی یک سازمان غیردولتی نشان می‌دهد ایالت فلوریدای آمریکا در میان ایالت‌های جنوبی این کشور بیشترین آمار مربوط به اعدام‌های بدون محاکمه را داشته است. 

سازمان موسوم به " ابتکار عدالت برابر " پس از پنج سال تحقیق اعلام کرد ایالت فلوریدا در حدفاصل سال‌های 1880 تا 1940 بیشترین میزان اعدام‌های بدون محاکمه را در میان ایالت‌های جنوبی آمریکا داشته است.

این سازمان اعلام کرد در حد فاصل سال های 1877 تا 1950 سه هزار و 959 آمریکایی آفریقایی تبار در 12 ایالت جنوب آمریکا بدون محاکمه اعدام شده‌اند که این رقم در مقایسه با گزارش‌های قبلی 700 مورد افزایش نشان می‌دهد. 

در این گزارش،  این اعدام ها اقدامات وحشیانه و خشونت باری توصیف شده که عاملان آنها هرگز محاکمه نشدند و در حد فاصل جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم، در 12 ایالت جنوب آمریکا همچون آلاباما، فلوریدا، جورجیا، کنتاکی، لوییزیانا، می سی سی پی، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، تنسی، تگزاس و ویرجینیا به اوج رسیده است. 

در این میان، سه ایایت جورجیا، می سی سی پی و لوییزیانا هر یک با 586 ، 576 و 540 مورد اعدام بدون محاکمه در حدفاصل سال های 1877 تا 1950 بیشترین میزان اعدام ها را داشته اند. 

برایان استیونسون بنیانگذار این سازمان امیدوار است در زمینه تبعیض نژادی در آمریکا گفتگویی ملی برگزار شود و تاریخچه اقدامات این کشور در زمینه نژاد پرسی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.