سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«حجت‌اله ایوبی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینماگران با هزینه کم بهترین آثار را به مردم ایران تحویل دادند/ در فیلم‌های جشنواره امید بر تلخی غلبه داشت

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه‌ی اختتامیه‌ی جشنواره فیلم فجر نسبت به عملکرد فیلمسازان و سینماگران جشنواره امسال ابراز رضایت کرد.

حجت‌اله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: فیلمسازان و سینماگران با حداقل هزینه بهترین فیلم‌های خود را تقدیم مردم ایران کردند.

وی در ادامه بیان کرد: باید بدانیم تعریف‌مان از امید چیست؟ از نظر من فیلم‌های جشنواره امید بخش بودند و علی‌رغم نشان دادن برخی از تلخی‌ها در جامعه امید بر تلخی می‌چربید و پایان فیلم‌های تلخ هم امید بخش بود.

ایوبی، در ادامه اظهار داشت: تنوع جشنواره خوب بود و من موفق شدم امسال در میان مردم فیلم‌ها را ببینم و پس از نمایش فیلم‌ها رضایت نسبی را در چهره مردم می‌دیدم.

رئیس سازمان سینمایی با ابراز امیدواری نسبت به نوید بخش بودن جشنواره فیلم فجر گفت: امیدوارم مردم هم از این فیلم‌ها حمایت کنند. ما کمال طلب هستیم و امیدواریم که هیچ نقص و کمبودی در جشنواره نباشد.

وی نقص جشنواره را محدودیت اماکن آن دانست و گفت: سال گذشته در 31 استان جشنواره برگزار شد ولی امسال بخش عمده ای از مردم نتوانستند در این جشن باشکوه شرکت کنند و باید جشنواره را از قاب تلویزیون تماشا کنند و این خوب نیست، چون جشنواره فیلم فجر در دهه پیروزی انقلاب برگزار و یک جشن ملی محسوب می‌شود. سال گذشته جشنواره لذت بخش‌تر بود و امیدوارم این ملی بودن جشنواره فجر باز تکرار شود.

وی با تقدیر از حضور جوانان در فیلم فجر گفت: حضور جوانان خیلی نوید بخش بود جوانان هم کشور را و هم سازمان سینمایی را تسخیر کردند سینما متعلق به جوانان است با ایده‌های نو و درخشان.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.