سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور حماسی(54)

پادشاهان مغرب و اردن سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی را تبريک گفتند

پادشاهان مغرب و اردن در پیامی برای آیت الله سید "علی خامنه‌ای "رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را تبریک گفتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبرگزاری رسمی اردن، پادشاهان مغرب و اردن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را تبریک گفتند. 

عبدالله دوم پادشاه اردن پیام تبریکی برای آیت الله سید "علی خامنه‌ای "رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران به مناسبت روز ملی این کشور ارسال کرد. 

خبرگزاری رسمی مغرب نیز گزارش داد محمد ششم پادشاه مغرب هم با ارسال پیام تبریکی برای حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای سلامت و موفقیت شخص رئیس جمهور ایران ابراز امیدواری کرد. 

در این پیام همچنین آمده است: ما برای ملت دوست ایران خواهان رونق و پیشرفت بیشتر هستیم. من از این فرصت استفاده می کنم تا بر تلاش برای پیشبرد روابط بین دو کشور در زمینه های مختلف برای تامین منافع مشترک دو ملت دوست ایران و مغرب تاکید کنم. دو کشور باید از تلاش مشترک اسلامی و تقویت همبستگی بین دولت های اسلامی حمایت کنند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اردن ، مغرب ، ایران ، بهمن ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.