سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 خبر داد:

توسعه مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه غرب تهران/ برپایی دوره‌های آموزشی رایگان در منطقه5

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری گفت: چهارمین مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 5 در سرای محله جنت‌آباد مرکزی به بهره برداری رسید.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه  فعالیت‌ مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه با هداف توسعه فضاهای سبز خانگی و ارتقای آگاهی شهروندان در زمینه نگهداشت فضاهای شهری انجام می‌شود اظهار کرد: ‌در همین راستا چهارمین مرکز گل و گیاه منطقه در سرای محله  جنت ‌آباد مرکزی به بهره برداری رسیده است.
 
مددی تصریح کرد:‌ با توجه به استقبال شهروندان از این مراکز، طرح  توسعه مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در سطح محلات غرب تهران در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد:‌برپایی دوره‌های آ‌موزشی رایگان در این مراکز و همچنین مدارس و مهد کودک‌ها، ارائه مشاوره  تلفنی و حضوری به شهروندان، برپایی اردوهای آموزشی و تفریحی از بازار گل، انتشار و توزیع کتاب‌ها، بروشور‌ها نو جزوه‌هاسی آموزشی و برنامه‌های پژوهشی و اجرای برنامه‌های خاص در  مناسبت‌های ویژه از مهم ترین فعالیت‌های مراکز آ‌موزشی گل و گیاه است.

معاون شهردار منطقه 5 در ادامه با اشاره به اینکه سرفصل‌ دوره‌های آموزشی این مراکز با توجه به فصول مختلف تغییر می‌کند، گفت: کاشت نهال، نگهداشت درخت و درختچه‌، هرس، پرورش گل‌‌های فصلی زمستانه، آشنایی با آفات و غیره از جمله آموزش‌های فصل سرد سال است که علاوه بر دیگر دوره‌های معمول، به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: مرکز جدید آموزش و مشاوره گل و گیاه، شهرداری منطقه در خیابان اقاقیا، رو به روی 35متری گلستان، سرای محله جنت آباد مرکزی واقع شده است و شهروندان برای دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خدمات رسانی این مراکز می‌توانند با شماره 44627930تماس بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، مراکز ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.