سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

مراسم جشن انقلاب ویژه شهروندان مدارس منطقه9 برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم جشن انقلاب ویژه شهروندان مدارس با حضور شهردار منطقه9،معاونین این منطقه،مشاور فرهنگی معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور مشاورفرهنگی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در مراسم جشن انقلاب ویژه شهروندان مدارس منطقه 9 برگزار شد اظهارکرد: در قوانین راهنمایی ورانندگی دو دسته علائم وجود دارد که با رعایت این علائم می توان به بهبود روانی ترافیک کمک کرد  نخست علائم عمودی یا همان تابلوهای راهنمایی و رانندگی  و دیگری علائم افقی کف خیابان یا همان خط سفید است.

وی در ادامه افزود:اکثر تصادفات واتفاقات ناگواری که در عرصه حمل ونقل درون شهری روی می دهد ناشی از عدم رعایت حریم خط سفید و رانندگی منضبط است .

مشاور فرهنگی معاون حمل و ترافیک شهرداری  گفت: تغییر ناگهانی لاین ناگهانی و غیر اصولی از بین دو خط سفید خیابان ها،خروجی ناگهانی از توقفگاه هاو  پهلوگاه ها امروزه  موجب شده که ما در رانندگی شهر تهران آرامش روانی نداشته باشیم و زیبایی بصری در فرهنگ ترافیک شهر تهران را مشاهده نکنیم .

وی  در پایان عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت حریم خط سفید ،ایمنی سفر در حد مطلوبی نیست و هزینه های گزافی را به جهت اتلاف وقت می پردازیم که ناشی از عدم رعایت نظم وانضباط در رانندگی است .

انتهای پیام/
 
برچسب ها: مراسم ، جشن ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.