سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیما به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن/ توزیع محصولات فرهنگی بین دانش آموزان

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن توسط سازمان جوانان خبر داد.

مسعود آسیما مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تشریح برنامه‌های سازمان جوانان در روز 22 بهمن اظهار کرد: سازمان جوانان در مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن برنامه‌هایی را دارد که از طریق استان‌ها انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان این مطلب که پایگاه‌های سلامت محور در مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن ایجاد می‌شود افزود: سازمان جوانان در هر شهری یک پایگاه سلامت در مسیر راهپیمایی مستقر کرده که هموطنان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌های سلامت از خدماتی از قبیل اندازه گیری قند خون، فشار خون و ... بهره‌مندگردند.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: همچنین در ایستگاه‌ها و مسیرهای راهپیمایی محصولات فرهنگی که مخصوص کودکان پیش دبستانی و دانش آموزان است توزیع می‌شود که هدف آن آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی برای این گروه سنی است.

آسیما در پایان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس از فعالیت‌های بشردوستانه اعضا، غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با رویکرد اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و ارزش‌های انقلاب نیز از جمله برنامه‌های سازمان جوانان در دهه فجر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: مسیر ، راهپیمایی ، محصولات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.