سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی بر جدیدترین تحولات بازار طلا و ارز

بازار طلای تهران امروز تحت تأثیر نوسان طلای جهانی و دلار داخل با رفت و برگشت قیمت‌ها روبرو شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بازار طلای تهران که امروز را تحت تأثیر روند رو به رشد طلای جهانی و دلار داخل با افزایش قیمت آغاز کرده بود، با معکوس شدن جهت این دو متغیر و اونس 1238 دلاری شاهد عقب نشینی فلزات طلایی بود.

بر اساس این گزارش، در بازار طلای تهران هر مثقال طلای 17 عیار به 437 هزار و 500 تومان و ارزش هر گرم طلای 18 عیار ساخته نشده به 100 هزار و 997 تومان رسید.

بازار ارز امروز شاهد نوسان ارزها بود و در حال حاضر ارزش هر دلار آمریکا به 3422 تومان رسید که نسبت به روز گذشته 6 تومان کاهش داشت.

در بازار ارزش سکه بهار آزادی در حال حاضر به 992 هزار تومان رسید که نسبت به دیروز 3 هزار تومان کاهش داشت. طرح قدیم این سکه نیز به بهای 988 هزار تومان رسید.

امروز هر نیم و ربع سکه در معاملات بازار با بهای 497 و 268 هزار تومان و سکه 1 گرمی با قیمت 172 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.

شایان ذکر است، هر یورو به قیمت 3925 تومان و هر پوند و درهم امارات نیز به بهای 5250 و 938 تومان دست یافتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سيدمحسن
۰۷:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
ازاقتصاددانان سوال كنيداگرسهام عدالت آزادشود ارز و طلاافزايش قيمت پيداميكند ياخير همچنين ارزش كالاى صادراتى دچارچه تغييراتى ميشود و بعدهم اينكه كدام بازاربيشترنقدينگى جذب ميكند؟ممنون
ایرانی
۱۹:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سلام می خواستم درخواست کنم درباره کاهش قیمت محصولات وارداتی بعد از سقوط بی سابقه قیمت جهانی نفت اطلاع رسانی کنید ایا تاثیری در قیمت های سایر محصولات داشته ایا این تاثیر به محصولات وارداتی هم موثر بوده اگر بله چطور و از چه زمانی مردم شاهد تاثیر ان خواهند بود ممنون