سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

تولید فیلم های آموزشی ویژه معلمان پایه های چهارم و هشتم

مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی ومتوسطه نظری گفت: برای تمام دروس پایه ها چهارم و هشتم که امسال پایه های تحولی ما بودند فیلم آموزشی ویژه معلمان را تولید کردیم تا بتوانند از آن استفاده کنند.

محمود امانی طهرانی مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری  در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهیه بسته های آموزشی برای دانش آموزان اظهار کرد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی سیاست توسعه رسانه های آموزشی را در کنار کتاب های درسی دنبال کرده و ضمن بکارگیری کتاب های درسی  از اجزاهای دیگری نیز استفاده می کند.

وی در ادامه از تولید اجزاهای دیگر به صورت موردی برای کتاب های درسی خبر داد و افزود: امسال برای برخی از کتاب های درسی فیلم آموزشی تولید کردیم به طوری که در سال جاری برای کتاب علوم  پایه های اول، دوم و ششم ابتدایی، مطالعات اجتماعی پایه های مختلف ، تفکر و پژوهش پایه ششم و تفکر و سبک زندگی فیلم آموزشی تولید شد تا دانش آموزان بتوانند در کلاس درس و خانه از آنها استفاده کنند. 

مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه نظری  گفت: برای تمام دروس پایه های چهارم و هشتم که امسال پایه های تحولی ما بودند فیلم آموزشی ویژه معلمین را تولید کردیم  تا بتوانند از آن استفاده کنند.

امانی طهرانی همچنین از تولید فیلم آموزشی تحت عنوان وروجک ها با موضوع تربیت بدنی برای پایه های اول و دوم ابتدایی سخن گفت و تصریح کرد:برخی از این فیلم های آموزشی همراه کتاب های درسی در شهریور ماه عرضه شده و مابقی نیز در مرکز پخش مدرسه قابل خریداری است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، فیلم ، آموزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
payman
۲۱:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
سلام: تا حال ماكه ازاين فيلمها نديده ايم.(پايه هشتم)