سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات:

720پروژه ارتباطی و مخابراتی در خراسان رضوی افتتاح شد

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 720 پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال در استان خراسان رضوی افتتاح و بهره برداری شد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،720 پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال در استان خراسان رضوی افتتاح و بهره برداری شد که این پروژه های انجام شده مربوط به سازمان تنظیم مقررات- زیرساخت- پست- پست بانک- مخابرات- اپراتورها است.

سامانه جهت یاب سوم طیف فرکانس در شهرستان مشهد مقدس، توسعه پهنای باند دیتای اپراتورها در استان به ظرفیت 1300 مگابایت، توسعه دروازه ارتباطات بین الملل مشهد به ظرفیت 000/10 مگابایت، توسعه پهنای باند انتقال اپراتورها در استان به ظرفیت E1 2274 ، توسعه شبکه فیبر نوری استان جمعاً به میزان 79 کیلومتر، ازجمله این افتتاح هااست.

همجنین افتتاح 2000 باجه مستقل شده روستایی پست بانک، توسعه سیستم های شبکه ارائه خدمات باند پهن، توسعه سیستم های سوئیچ و دسترسی به خدمات مخابراتی و ارتباطی، افتتاح 180 پروژه مخابراتی و چندین پروژه مربوط به اپراتورهای تلفن همراه از جمله شبکه نسل 3 و 4 ایرانسل و همراه اول، افتتاح توسعه بخش core در 8 نقطه، توسعه بخش ترنسپورت در 380 نقطه، توسعه و نوسازی BSS و RAN در 100 نقطه، نوسازی شبکه IP استان خراسان رضوی و راه اندازی 26 سایت مخابراتی رایتل ازمهمترین پروژه هااست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.