سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ضد و نقیض در خصوص محاصره سفارت آمریکا در صنعا

در خبر ضد و نقیضی اعلام شد که تعدادی از افراد مسلح ناشناس صبح امروز سه شنبه اقدام به محاصره سفارت آمریکا در صنعا کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یمن پرس، این پایگاه در خبری فوری اعلام کرد: تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به محاصره سفارت آمریکا در صنعا کرده اند.

این پایگاه اعلام کرد که برخی منابع در سفارت آمریکا در گفتگو با "العربی الجدید" اعلام کردند که ده ها مسلح ناشناس صبح امروز سه شنبه اقدام به محاصره سفارت آمریکا در صنعا نمودند.

این منابع در گفتگو با "العربی الجدید" اعلام کردند که افراد مسلح از چندین سو اقدام به محاصره این ساختمان نموده و مانع داخل و یا خارج شدن افراد شدند.

طبق اعلام این منابع، افراد مسلح ناشناس، محاصره سفارت آمریکا در صنعا که در منطقه "سعوان" در غرب پایتخت واقع است را با این توجیه که سفیر آمریکا با رفتن به نشست آنها با هیئت‌های دیپلماتیک در وزارت خارجه روز گذشته مخالفت کرده، اعلام کرده‌اند.

این منابع همچنین اعلام کردند که احتمال دارد سفارت آمریکا، دفاتر خود را در دو روز آینده برای جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی و ناگهانی ببندد.

این درحالی است که پایگاه "المصدر اونلاین" اعلام کرده است که برخی منابع در داخل سفارت آمریکا محاصره سفارتخانه را از سوی افراد مسلح تکذیب و اعلام کرده اند که امور به حال طبیعی خود در جریان است.




انتهای پیام./.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.