سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه‌شنبه 5 اسفند انجام می‌شود

عرضه بلوکی سهام عمران تکلار در بازار سوم فرابورس ایران

بلوک 33.93 درصدی سهام شرکت‌ ساختمانی عمران تکلار، روز سه شنبه 5 اسفند‌ماه در بازار سوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد 509  سهم شامل 484 سهم و 25 سهم ترجیحی معادل 33.93 درصد از سهام مدیریتی غیركنترلي شرکت‌ ساختمانی عمران تکلار را به طور يكجا و به صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.
 
در حالی که زمان عرضه سهام این شرکت روزسه شنبه 5 اسفندماه تعیین شده، قیمت پایه هر سهم 2 میلیارد و 516 میلیون و 659 هزار و 599 ریال اعلام شده و آخرین سرمایه شرکت 15 میلیون ریال است.
 
بر اساس این گزارش، پرداخت ثمن معامله به صورت یکجا و نقد یا به صورت نقد و اقساط( 30 درصد نقد و مابقی اقساط سه ساله با نرخ 15 درصد) خواهد بود و حداکثر 20 روز کاری سازمان خصوصی سازی از تاریخ انجام معامله برای پرداخت حصه نقدی و ارائه فرم خارج از پایاپای، مهلت در نظر گرفته شده است.
 
لازم به ذکر است که شرکت‌های مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت عمران و مسکن سازان ایران، شرکت مشاور مشارکت سازه های مقاوم میهن و سازمان توسعه مسکن ایران سهامداران عمده شرکت مذکور هستند و کارگزاری نهایت نگر عرضه کننده سهام آن خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عمران ، تکلار ، سهام ، بلوکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.